Kübra Soytürk
Muhasebe
Muhasebe Birimimiz, öncelikle kampus içerisindeki tüm öğrencilerimizin okula kayıt işlemlerinden başlayarak öğretim yılı süresince tüm faaliyetleri konusunda bölümü ile ilgili en iyi hizmeti kısa süre içerisinde vermek amacındadır.
Bütçeleme ve finans programlarını hazırlamak ve uygulanmasını takip etmek, nakit akışını izlemek, ihtiyaç fazlası nakdin değerlendirilmesini sağlamak bölümümüz görevleri içerisinde yeralmaktadır.
Okulumuzda gelir ve giderlerimize ilişkin tüm muhasebe kayıtları, vergi ve sosyal güvenlik hukuku uygulamaları da bölümümüz tarafından gerçekleştirilmektedir.
Bütçeleme ve finans programlarını hazırlamak ve uygulanmasını takip etmek, nakit akışını izlemek, ihtiyaç fazlası nakdin değerlendirilmesini sağlamak bölümümüz görevleri içerisinde yeralmaktadır.
Okulumuzda gelir ve giderlerimize ilişkin tüm muhasebe kayıtları, vergi ve sosyal güvenlik hukuku uygulamaları da bölümümüz tarafından gerçekleştirilmektedir.
Sema Koçyiğit
Öğrenci İşleri
Öğrenci İşleri Birimi her eğitim ve öğretim yılı için öğrenci kayıtlarının yapıldığı, mevcut öğrencilerin kayıtlarının yenilendiği ve tüm öğrencilere ait özlük ve akademik bilgilerin web ortamında tutulduğu birimdir. Öğrencilerin bu bilgileri zamanında güncellenerek okuldaki birimlerin kullanımına sunulur.
Canan Hacızade
Yönetici Asistanı
Yönetici Asistanı TED Afyon Koleji Genel Koordinatörlüğüne bağlı olarak çalışır.
Birimin asal görevleri
. Telefon, posta, kargo trafiğini yönetmek, takip ve kontrol etmek.
. Verilen metinleri öngörülen formatlar doğrultusunda yazarak, yazışmaları yapmak ve takip etmek.
. Yazışmaları, toplantı tutanaklarını vb. dosyalamak ve gerektiğinde kullanıma hazır durumda tutmak.
. Tüm birimlerin uçak, otobüs rezervasyonlarını yapmak, biletlerinin alınmasını sağlamak.
. Otel rezervasyonlarını yapmak, takip etmek.
. Yöneticisinin randevularını takip ederek, misafirleri karşılamak.
. Ofis düzenini sağlamak.
Birimin asal görevleri
. Telefon, posta, kargo trafiğini yönetmek, takip ve kontrol etmek.
. Verilen metinleri öngörülen formatlar doğrultusunda yazarak, yazışmaları yapmak ve takip etmek.
. Yazışmaları, toplantı tutanaklarını vb. dosyalamak ve gerektiğinde kullanıma hazır durumda tutmak.
. Tüm birimlerin uçak, otobüs rezervasyonlarını yapmak, biletlerinin alınmasını sağlamak.
. Otel rezervasyonlarını yapmak, takip etmek.
. Yöneticisinin randevularını takip ederek, misafirleri karşılamak.
. Ofis düzenini sağlamak.